waiuer.blogg.se

Through all illusions I shall see

Ensam hemma dag två, ångest, popcorn, besvikelse.

Kategori: Allmänt

Asså helt okej att vara själv men känner av ensamheten så jävla mycket. Skulle uppskatta att bo själv om det var i lägenhet men inte ett helt jävla hus. Har nästan inget att göra, ska jag åka någonstans måste jag ju ta med hunden och då ska man ju ha med massa saker. No I rather stay home and being bored. Min vän skulle komma ner till mig idag och stanna några dagar men det blev inget med det. Rätt besviken då jag verkligen såg fram emot att ha någon som bodde här med mig, men förstår verkligen hans sits som gör att han inte kan komma ner. Fick iaf en svinstor påse med popcorn av grannen så ska väl leva på popcorn och ha ångest, röka, dricka te och bara invänta måndagen. Nu ska jag lägga mig och kolla på tredje filmen idag, tror jag ska kolla på någon gammal disneyfilm, but not sure.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: