waiuer.blogg.se

Through all illusions I shall see

En kopp te, rökelse, en fin vän och tenta.

Kategori: Allmänt

Kom på igårkväll att jag har "tenta" i svenska idag.
Jag kan det rätt så bra men ångrar att jag inte pluggade så mycket.
Just nu sitter jag på matten och vi spelar några konstiga spel, fuck that.
Humöret är väl sådär, hade en konstig dröm så hade svårt att somna om men ah.
 
Igår så mötte jag upp Jessica i stan och vi fikade, mysimys.
Sen drog vi hem till mig och åt god laxpasta.
Mätta och belåtna så satte vi igång musik och rensade min garderob, tack för hjälpen säger jag bara!
Gick ju superfort :D
Sen blev det att klippa sönder tröjor, busigt va?
Kommer lägga upp någon bild eller så sen, kanske.
Resten av kvällen blev framför varsin dator med musik och en varsin kopp te.
Rökelsen doftade gott och det blev inget plugg inför grammatikprovet.
 
Efter skolan idag så ska jag och Elin i min klass dra in till stan.
Nice detta.
 
Peace.

Kommentarer

  • Jessica säger:

    DAT PASTA. Saknar den. :(

    Hihhihh, you're welcome. :*

    Svar: Den var sveeingod !hihi :*
    Ledsen själ

    2012-11-13 | 10:32:27

Kommentera inlägget här: