waiuer.blogg.se

Through all illusions I shall see

Hos brorsan

Kategori: Allmänt

Igår efter jag varit hos tandläkaren drog jag hem till brorsans place för att umgås med världens goaste Julia (brorsans tjej/sambo)
Vi drack te och bara chillade, kollade på roliga youtubeklipp osv.
Sen kom bror min hem och vi pratade om vad vi skulle äta och kom fram till TACOS!! :D
Brorsan drog och tränade så jag och Julia gjorde tacos under tiden.
Sen kom Erik hem och vi käkade och hade trevligt!
Degade i soffan och blev godissugna, iaf jag pch Julia, så tvingade Erik att åka och köpa godis hehe.
Resten av kvällen kikade vi på tv och spelade logo quizz på Julias iphone, askul!
Sen sov jag över för de var så jävla halt ute och kände inte för att åka omkull.
 
Idag så vaknade jag av att Svante, deras hund, hoppade upp i soffan och slickade mig i hela ansiktet..
Nyss så åt Julia och jag frukost och nu kollar jag på tv med en sovande liten Svante i mitt knä, gosigos!
Det var väl allt som hänt idag hitills haha.
Ha det så gött!
Peace.

Kommentarer

  • Julia säger:

    Ååh det var så kul att ha dig här min lilla Emmis! Så mysigt! :) kraam<3

    Svar: Aaaw. Kram!<3
    Ledsen själ

    2012-11-01 | 22:10:16

Kommentera inlägget här: