waiuer.blogg.se

Through all illusions I shall see

Kom så dansar vi över ängen och försvinner i dimman.

Kategori: Allmänt

Livet är kaos just nu så känner egentligen inte för att blogga alls.
När man kommer till insikt att man vill ha den där underbara personen som man älskar att umgås med, är inte alltid så lätt..
Jag vill så mycket just nu men inget blir någonsin så som jag vill.
Att lovet varit bra innebär inte att jag har mått bra, för det har jag verkligen inte gjort.
Mitt huvud sprängs snart av tankar och funderingar.
"Varför kan du inte bara erkänna att du vill ha mig med?
Ska det vara så svårt? Om det nu är så."
"Varför ser jag så jävla fet ut i spegeln? Hmm kanske borde sluta äta."
"Men emma, varför är du inte nöjd med dig själv? Varför jämför du dig med alla och inte själv inser hur fin och vacker du är? NEJ. Jag trivs inte med mig och min kropp.
 
Imorgon är det skola.
Dags att pressa fram leendet och låtsas som att allt är prima, att man mår bra och har det bra.
Vilket inte alls stämmer. Mitt liv är en enda röra just nu.
 
 
Imorgon är det inte bara skola.
Sjukhuset.
Hemska ställe.
Orkar inte, hitta bara vad som är fel med mig. Gör det nu. Please.
Orkar inte ha ont.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: