waiuer.blogg.se

Through all illusions I shall see

And she didn't know what to do.

Kategori: Allmänt

Onsdag.
 
Mamma och pappa kommer förhoppningsvis hem på söndag vid 19:00.
På ett sätt längtar jag så efter dom men ändå så gör jag inte det.
Fastän mormor och jag har det rätt trevligt hemma så är det tråkigt.
Hon har ont i sin arm och jag är uttråkad.
 
Idag har jag engelska och datorteknik i skolan, får duga.
Kände verkligen inte för att dra till skolan idag ):
Ingen aning om varför men sängen kändes goare än någonsin.
Min källare börjar bli så otroligt kall så man fryser ju nästan ihjäl när man lämnar sängen.
 Kanske dags att ta ner elementet hehe.
 
Resten av veckan ser väl ut såhär:
Torsdag - Kanske dra och fika med vänner
Fredag - Antingen halloweenfest eller sitta hemma och spela.
Lördag - Vila? Spelning? Måla min fondvägg?
Söndag - Vänta på att mamma och pappa kommer hem med massa saker till mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: