waiuer.blogg.se

Through all illusions I shall see

Fredag-onsdag. Om ni orkar läsa ;)

Kategori: Allmänt

Kan ju börja med att skriva att jag har HÖSTLOV.
Så förbannat gött är det!
I fredags efter jag slutat skolan och gått på lov drog jag till stan och mötte upp Jessica!
Vi åkte ett sånt där mysigt tåg till gbg, tåg AB tror jag de heter? Nvm.
Framme i göteborg väntade vi på Viktor och sen drog vi till Kungsbacka för festligheter!
 
På lördagen vaknade jag och jessica rätt tidigt och drog ifrån Albin.
Jag köpte en festis på pressbyrån i kungsbacka och ville ta ut hundra, så hon drog 115kr från mitt konto men jag fick ingen hundring. Jag gick ju förvisso från kassan efter jag betalat men hon borde ju påmint mig?
Jag var lite smått bakis och trött så ville bara sätta mig på tåget till gbg.
Jag och Jessica sa hejdå till Gabriel och Viktor som också hade vaknat tidigt och de gick mot sina bussar medans jag och Jessica tog en sväng på stan.
Sen drog jag till falköping där jag gick till Änna där även Vixy var.
Stannade där i några timmar sen drog jag och Vixy in till stan för att fika!
Stötte på Samra och hon föjde med och fikade och jag måste säga shiiet vad trevligt vi tre hade!
Kom väl hem typ 22:46.
 
Söndag.
Gick upp tidigt för att hinna packa och fixa iordning mitt rum innan jag skulle påbörja min långa resa.
Bussen gick 12:10 och jag var framme hos Anton vid 16:25 något sådant.
Och där stannade jag till tisdagen.
 
Onsdag/Idag ska jag till tandläkaren i Karlsborg för en gångs skull (brukar annars få åka till Skövde).
Sen blir det ett snabbt möte på banken för att avsluta mitt företagskonto, vilket jag borde ha gjort i somras.
Menmen så kan det va när andra saker kommer före heheh.
Efter det vet jag väl inte riktigt vad jag ska göra.
Kanske dra in till stan?
Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: