waiuer.blogg.se

Through all illusions I shall see

Helgen och idag.

Kategori: Allmänt

Fredag: I fredags så segade jag hela dagen och sen gjorde ett spontant beslut att dra till Bogrens gymnasiefest med Hedvig och Signe. Och det var kaos verkligen, mycket fylla och bråk. Som jag upplevde och såg iaf.
Men det var en härlig kväll/natt med mycket dansande. Var säkert 35grader i lokalen.
Nackdelen var att man inte fick gå ut och ta luft.
Samt en del krångel med garderoben, fattar inte hur de tänkte.
Var väl hemma ungefär vid tre-tiden.
 
 
Lördag: Bara chillade hemma med mormor, satt mest och spelade LoL med en som heter Jenniefer.
Vi dominerade rätt hårt i början men sen hände något, allt gick bara dåligt.
Inget bra samarbete med laget.
Sen lagade jag och mormor kyckling med currysås och ris, omnomnom säger jag bara.
Hon lärde mig även sin hemlighet med currysåsen, hur man får den sådär jättegod!
Så nu kan jag det hehe.
 
Söndag: Mobilen hade dött under natten så vaknade vid ett istället för vid elva, lite småsegt.
Jag och mormor fixade iordning hemma, städade och tvättade inför mamma och pappas hemkomst från Turkiet.
Sen var det bara att vänta in dem. Jag var duktig och bakade kladdkaka till efterätt.
Farmor och farfar kom och lämnade hunden, gaash vad jag saknat honom, min lilla hårboll till hund.
Ungefär vid åtta tiden kom de hem. Bruna som pepparkakor och med presenter till moi!
Fick nya hörlurar, beats by dr.dre.
Samt handstickade raggsockar och FETA haremsbyxor, görsköna.
 
Måndag: Idag skola, riktigt segt då jag knappt sovit någonting inatt.
Var glad över att mobilen inte dog under natten, hade försovit mig som fan då.
Efter skolan idag blir det väl att åka hem, ta på sig mysharemsbyxorna och en alldeles förstor t-shirt.
Sätta upp håret konstigt och ta fram min konstnärliga sida och måla fondväggen i mitt rum.
Ser fram emot det. Kommer bli så jävla niiiice.
 
Nu börjar jag lektionen, har människan i industrin, riktigt segt.
Håller på att somna ):
Snart lunch, är görhungrig.
Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: