waiuer.blogg.se

Through all illusions I shall see

Sing me to sleep, sing me to sleep. I'm tired and I want to go to bed.

Kategori: Allmänt

Har inte sovit alls inatt typ.
Vaknat och haft ångest av någon konstig anledning?
Imorse var det matteprov.. kanske därför jag vaknade och hade ångest!
Det gick bra men man känner ju att man glömt en hel del saker.
Snart är det dags för engelska, lätt det bästa ämnet i skolan.
Med den en awesome lärare.
 
Efter skolan idag ska jag in till stan och köpa guild wars 2.
Det var slutsålt igår när jag skulle köpa det och de sa att de skulle få in det idag så jag hoppas att de håller sitt ord och att det faktiskt finns när jag kommer dit.
Efter det eller innan det så ska jag fika med en kompis, ta en kaffe och bara chilla.
Sen ska jag hem och kanske börja göra dreads?
Är så fett jävla sugen på det.
Ska fråga klassen idag om de tycker jag ska göra det för jag behöver lite hjälp med mitt beslut.
 
 
 
Katter i taket med flygande hårborstar.
Osten ville ha mjölk men fick wasabi.
Tänk hur det kan gå sa Berit till den sovande gräsmattan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: