waiuer.blogg.se

Through all illusions I shall see

Skola, känslor, plugg, hej.

Kategori: Allmänt

Dagen idag har varit så seg. På morgonen hade vi matte och fick tillbaka matteproven, gick ju sådär men var iaf godkänd. Sen blir jag arg på min lärare för att vi alltid ska gå så fort fram i boken, ja jag är seg på att lära mig nya grejer i matten. Har till och med sagt det till honom men ah, lyssnar han? Nej. 
Fick sansa mig själv för att inte lämna lektionen, hej plugga hemma sen då. Fattar en del av det vi håller på med. Men med tanken på hur det gick på provet så vill jag verkligen ha tid på mig att lära in ordentligt. 

Just nu har vi svenska, suger rätt så mycket då klassrummet är svinkallt och jag är på allmänt dåligt humör. 
Och boken vi fick som vi skulle ha läst ett visst antal sidor tills idag, hade jag missat totalt. Hej sur lärare. 

Vill bara sluta för dagen, åka hem till brorsan och ta en kopp te innan han kör mig till frisören. Och eftersom jag redan är på dåligt humör kommer jag få rage om han klipper för mycket, min frisör alltså. För det gör han nästan alltid, fastän jag sagt till honom. Men sen förklarar han varför och jag lugnar ner mig, lite iaf. 
Han tycker mina toppar alltid är så slitna så han klipper väl 2-4cm. Det känns inte bra. Men ändå, i care about my hair, så ska jag snart göra dreads ;pPppPPpP 

Nu kommer Li, min svenska lärare som förövrigt är på bra humör för en gångs skull haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: