waiuer.blogg.se

Through all illusions I shall see

Well, i'm bored.

Kategori: Allmänt

em kysste du senast? Anton 
Är du ihop med någon? Hepp 
Har du haft sex med någon på första dejten? Nej? 
Älskar du någon? NEJ HATAR ER ALLA. 
Gillar du någon nu? Både ja och nej.
Den yngsta du hånglat med? 97:a
Den äldsta du hånglat med? 89:a
Vad är viktigt i ett förhållande? tillit och förståelse 
Har du haft ett långt förhållande någon gång? Yes. 
Har du många killar efter dig? Har jag säkert, hello boys :* 
Har du haft sex med fler än 5 personer? Yeah
Kan man vara vän med sitt ex? Kan kan man väl men oftast inte. 
Hur många har du varit ihop med? Orkar inte tänka efter.
Är du hetero, bi eller homosexuell? Bisexuell 

PERSONER: 
Vem saknar du? I aint gonna tell ya that. 
Vem ringde dig senast? Någon som ville att jag skulle flyttstäda, men jag sa nej.
Vem ringde du senast? Jessica!
Vem smsa dig senast? Jessica
Vem litar du mest på? Återigen Jessica.
Vem drack du med senast? Anton, Kimmy, Max och Anthon.
Vem festar du helst med? Metalfriendsen i götet osvosvosv. 
Vem vill du träffa? Ingen vad jag kan komma på nu, eller?
Vem ska du träffa imorgon? BRA FRÅGA!
Vem umgås du mest med? Det är väl jessica, i guess. 
Vem kramade du senast? Mamma 
Vem ringer du när du är ledsen? Heidi eller ingen alls. 
Vem bråkade du med senast? Kommer inte ihåg, pappa tror jag. 
Vem såg du senast? Min klass ;PppPppP


I ÅR HAR DU: 
[x] Lärt känna någon ny 
[ ] Rökt vattenpipa 
[x] Varit på en festival 
[ ] Blivit kär 
[X] Gjort slut med någon 
[ ] Blivit dumpad 
[x] Kysst en främling 
[x] Varit på en konsert 
[x] Slagit någon 
[x] Sagt "jag älskar dig" till någon 
[x] Erkänt dina känslor för någon 
[ ] Haft en trekant 
[x] Sovit i tält 
[ ] Flyttat 
[x] Gråtit över en tjej/kille 
[x] Varit vaken en hel natt 


HAR DU NÅGONSIN: 
Blivit kär i en kompis? Klart 
Sårat en kompis? Ja 
Kallat någon för "bög"? Everyday<3. 
Retat någon? snarare mobbat :(
Krossat någons hjärta? Antagligen. 
Fått ditt hjärta krossat? Ja 
Gjort något riktigt elakt? Ja 
Skämts över dig själv? Haha yesh! 
Kört bil? Ja 
Åkt flygplan? Ja
Hånglat med en tjej? Klart! 
Festat en hel natt? Ohja! 

UTSEENDE: 
Är du utseendefixerad? Både ja och nej. 
Har du färgat håret? Ka 
Vad är din naturliga hårfärg? Mörkblond/ljusbrun typ. 
Använder du lösnaglar? Nej!
Använder du löshår? Nej, det var ett tag sen 
Sminkar du dig varje dag? Om jag orkar :D 
Vad är din ögonfärg? Gröna 
Är du nöjd med ditt utseende? JA JAG ÄR SÅ JÄVLA SNYGG. 
Vad har du för stil? Blandad, ibland metal som fan och ibland värsta softstilen<3.
Är utseendet viktigt? Både ja och nej.
Beskriv din drömtjej, utseendemässigt: Vill inte,

FAVORIT: 
Band: Dying Fetus, Marduk, Cannibal Corpse, Behemoth, Gorgoroth osvosvosvosv 
Låt: Har ingen speciell, alla är grymt bra!
Film: Underworld filmerna
Artist: Mig själv, OHYES. 
Skådespelerska: ingen aning. 
Skådespelare: Johnny Depp ofc. 
Färg: Svart & Grön 
Maträtt: Sushi och Thaimat. 
Land: Thailand och Italien 
Ord: Hyperneuroakustiska diafragmakontravibrationer

NU: 
Vad har du gjort idag? Vaknat och haft skitont i ryggen, ätit frukost med jessica, sovit på bussen och nu sitter jag på lektion.  
Vad har du på dig? Ingenting, går naken till skolan ;pPpPPppP
Vad gör du? Svarar på dessa frågor och smsar. 
Vad ska du göra imorgon? Klippa mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: