waiuer.blogg.se

Through all illusions I shall see

Honmonstret, kvinnan som vägrade dö.

Kategori: Allmänt

Ibland vill jag slänga bort mina känslor och mitt hjärta
vara kall och inte känna något mot någon.
 
 
helgen har varit sjukt bra.
bästa helgen på länge haha
så varför kan jag inte må bra nu när jag varit borta,
träffat vänner och haft det trevligt.
idag är det måndag.
dvs back to school
känns sådär, har ingen direkt jag kan verkligen prata med än.
men det lär ju komma så småningom.
 
Jessica, om du läser detta, så vill jag bara säga att jag är sjukt glad över att fått lära känna dig och att du verkligen är min allra bästa vän.
Och jag tycker att du får sova över någon dag nu i veckan så vi kan prata och skratta lite sådär och grejer :)
 
låten som spelas nu:
Dissection - Maha kali.
underbar låt<3.

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Well yes ofc, my horse. <3

    Svar: Vad bra vad bra<3
    Ledsen själ

    2012-09-17 | 08:37:09

Kommentera inlägget här: