waiuer.blogg.se

Through all illusions I shall see

"marken skall dricka hans blod" - låt den rätte komma in, sid 23

Kategori: Allmänt

Tisdag.
Att beskriva allt som hänt denna dag så skulle det bli långt så det från bli en punktlista.
* skola, helt okej dag har dock varit trött hela daggen typ haha.
* awkwards moments som jag inte tänker nämna här hahahah :D
* soffpotatis, att dega i soffan iklädd myskläder, äta pringles och dricka te är förjävla gott!
*planer angående helgen, feels good to meet friends!
 
Ah, allt detta har hänt idag. Coolt va?
Imorgon ska vi ha "skolmästerskap" i friidrott.
Jag är fett peppad faktiskt :D
kommer bli kul.
Sålänge min rygg inte cpar sönder.
Eller min bröstkorg.
Vi får se hur det går.
 
Nu ska jag, mor & far kolla på halv åtta hos mig och dricka te, omnomnom.
 
Ha
Det
Gött
Folk

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Myspys. <3

    Svar: yes<3
    Ledsen själ

    2012-09-12 | 14:16:20

Kommentera inlägget här: