waiuer.blogg.se

Through all illusions I shall see

Orkar inte med detta.

Kategori: Allmänt

Jävla förkylning.
GÅ HEM MED DIG.
Idag stannar jag hemma för att ta hand om mig.
Kunna få hosta hur mycket jag vill.
Dricker te i mängder.
Snyta mig utan att någon glor.
 
Nu har jag verkligen bestämt mig om en grej också.
Rökte min sista cigg igår.
Kommer säkert börja röka, men inte förens jag har råd att göra det.
Det är alldeles för dyrt och jag vill lägga mina på annat, såsom kläder, skor, smink and so on!
Vill ha såndär mysig och stilig stil haha!

Vill också skaffa dreads igen.
Ska fan göra egna dreads, billigt och bra.
När man är fattig, ehehe.
Ska även pierca näsvingen, den ni!

I will change everything, but still be me.
Ska skapa mig en egen stil.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: